Oj vad tiden går fort ibland

0kommentarer

Tänk det var ju jättelänge sen jag skrev något här. Här kommer en summering av lite av det som hänt.
Mitt bord blev klart för någon/några veckor sedan så här är en bild på det.
Det är min katt Kitty som vanligt sitter på bordet. Och duken är egentligen min julduk men det visade sig jag har bara 2 dukar, ena är i tvätten och sen julduken. Så en ny duk behöver jag.

I påsk har jag tagit det lugnt, lite påskmiddag med delar av familjen på påskfredagen. I måndags var mamma och jag till Mångfaldens hus i Turinge. Så mysigt ställe, fanns otroligt roliga saker som jag vill handla där. En fin skylt blev det denna gång. Har dock inte bestämt var jag ska ha den än.

Och igår var jag på H&M och skulle inte ha något men gick därifrån med 2 nagellack i knasiga färger, kostade bara 9,5 styck!!

Just nu håller jag på att fundera på vad jag ska ha med för bilder till Illustrationscentrums lilla bok. Så kreativ är det jag måste vara nu. Får nog kämpa lite för att bli det men det går nog om jag är envis. =)

Kommentera

Publiceras ej