Lillabloggdagen på Sundby Gård

1kommentarer

Idag var jag på Lillabloggdagen på Sundby Gård. Tema foto. Det var en intensiv men rolig dag och himla god mat fick vi. Bra arrangerat av Marlene ( http://fdensammamamman.blogspot.se/ ) och Annelie ( www.niehoffs.blogspot.se ). Vår foto lärare var Torleif Robertsson ( http://www.dodoprett.se/ )
Fick tre otroliga goodiebags, så en lista på sponsorer kommer längst ner under den bilden. 
 
Här är lite bilder från dagen.
 
Utsikten från Sundby Gård.
 
 
Vår fotolärare för dagen. Nu hade jag ingen bra bild för denna tog jag bara när jag testade en inställning på kameran.
 
 
Den otroligt goda buffén på Sundby Gård.
 
Bloggare tar kort på maten.
 
Min blandade mattallrik.
 
 
Älskar stilen på skylten. Snyggt typsnitt.
 
Närstudie på ett krokigt träd.
 
 
Blev egentligen helt fel, men det blev ett ganska snyggt mönster tycker jag.
 
 
Bryggan.
 
Några ska tydligen ut och fiska.
 
Vårt härliga värdpar för dagen!
 
De galna goodiebagsen!
Företag
# Insgram
By Margarete
#bymargarete
Plackers
#plackers
Smiling Cashew
#smilingcashew
De Bron
#debron
Forever
#sannhälsa
Kronfågel
#kronfågel
Waboba
#waboba
Leksandsbröd
#leksandknäcke
Viktväktarna
#viktväktarna
Foto
#tidningenfoto
Desenio
#desenio
Lustjakt
#lustjakt
Nordisk Film
#nordiskfilm
Tallink
#tallinksilja
Curves
#curvestumba
Mathem
#mathem
Globalstore
#globalstore
Villman
#villman
Solentro
#solentro
 
 
Chantibic
#chantibic
Kahls
#kahls
Ako
#roligaprylar
Urtekram
#urtekram
Klockargårdens
#klockargardens
Valio
#valio
Oatly
#oatly
Bakat & Gott
#bakatochgott
 
 
Brigbys
#brigbys
Living & room
#livingandroom
Nivea
#nivea
Ola Lauritzon (Müsli)
#minfrukost
Japanphoto
#japanphoto
SF Anytime
#sfanytime
Lambi
#lambideluxe
Lambi
#lambigourmet
Stanpresenter
#stanpresenter
Foto, ako, by margarete, curves, desenio, forever, globalstore, goodiebags, kronfågel, lambi, leksandsbröd, lillabloggdagen, living & room, mathem, nordisk film, oatly, plackers, sundbygård, tallink, valio, viktväktarna, waboba,

1 kommentarer

Marlene

07 Oct 2014 12:02

Tack för att du kom! Hoppas du vågar komma fler gånger :-)

Svar: Det var jättekul så jag kommer gärna fler gånger. :)
Svartaanna

Kommentera

Publiceras ej