Tiden springer iväg

4kommentarer

Bild från Barcelona i maj.
 
Rapsfält Tumba i juni.

4 kommentarer

Lovisa Illustratör

16 Jul 2012 22:34

sv: Hehe, ja jag får nog det bästa med att ha katt. Det verkar ju väldigt jobbigt att ha det som du har det... O_O Men dom kanske väger upp det på annat sätt? Att dom är gosiga och söta menar jag? :)

Anonym

17 Jul 2012 11:45

Ja dom är ju väldigt gosiga, speciellt lilla Kitty, min utegående hankatt Morgan är väldigt gosig men bara när han vill. :)

Anna

17 Jul 2012 11:47

Ojdå glömde fylla i mina uppgifter så jag blev visst anonym. :)

Caty

24 Jul 2012 15:51

Tack! Köpte den på gina tricot för bara ett par dagar sen. Har köpt typ 8 toppar därifrån senaste månaden, billiga och apsnygga :]

hittas här: http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollection-p1.html#product_151246

Kommentera

Publiceras ej